Consulting
Sales
Trend

Навіщо бізнесам потрібен консалтинг продажів?

Консалтинг продажів може стати справжнім рятівником для будь-якого бізнесу. Завдання консультанта – запропонувати кращі рішення для бізнес-процесів.

Автор:
Оленка Кузьменко
Навіщо бізнесам потрібен консалтинг продажів?
Автори:
Оленка Кузьменко

Консалтинг продажів може стати справжнім рятівником для будь-якого бізнесу. Завдання консультанта – запропонувати кращі рішення для бізнес-процесів. Звернення до консалтингу дозволяє бізнесу отримати свіжий погляд, що допомагає надати дієві рекомендації, виявити невидимі внутрішні недоліки та знайти ефективні рішення.

Коли варто звертатися до консультантів?

1. На старті бізнесу (стартап)

Якщо ви тільки починаєте свій бізнес, консалтинг допоможе вам побудувати фундамент продажів правильно з самого початку. На консультаціях дізнаєтесь про різницю між лідогенерацією та якістю опрацювання лідів - це дві різні сторони продажів. Консультант допоможе спроектувати організаційну структуру, розподілити ролі в команді, розробити мотиваційну систему, а також процеси онбордингу/офбордингу. Також, консультант надалі може стати ментором-наставником для команди продавців та допомагати прокачувати навички комунікації та роботи із софтами - CRM, телефонія, тощо.

2. Коли у вас "болить"

Бувають ситуації, коли бізнес вже працює, але є проблеми, які ви не можете визначити. Наприклад, у вас є процеси продажів, налаштовані канали лідогенерації, але ви не розумієте, що саме не так і куди . Консультант проведе аудит, виявить проблеми в роботі команди з лідами, перевірить, чи є у вас стандарти та єдине джерело інформації, чи правильно розподілені ролі та мотивація, а також оцінить звітність у реальному часі.

Як консалтинг може допомогти бізнесу?

Консультантів можна порівняти із фітнес-тренерами, але для бізнесу. Вони допоможуть навести зрозуміти "як правильно прокачуватись", які це дасть результати та підтримувати "форму".

Переваги консалтингу в продажах:

  • Розробка єдиних стандартів: консультанти допомагають створити стандарти для відділу продажів, включаючи алгоритми і приклади розмов, а також технічні аспекти, такі як користування CRM-системою.
  • Побудова та реорганізація структури: вони можуть побудувати або реорганізувати структуру організації, виділяючи ролі та обов'язки, зосереджуючись на завданнях, а не на конкретних людях.
  • Створення бізнес-процесів: консультанти допомагають створити ефективні бізнес-процеси для продажів, включаючи логіку роботи та технічні завдання.
  • Налаштування та адміністрування софтів: вони займаються налаштуванням та адмініструванням софтів, таких як CRM-система, яка постійно адаптується під потреби бізнесу.
  • Звітність та інсайти: консультанти забезпечують звітність у реальному часі, формують інсайти, вказують на відхилення та пропонують стратегічні зміни.
  • Робота з командою: вони проводять тренування і розвиток навичок команди відповідно до стандартів, таких як планування наступних дій та обробка заперечень.
  • Консультації з рекрутингу: консультанти надають поради щодо рекрутингу, допомагають відбирати кандидатів, створювати опис вакансій і мотивувати команду.

Консалтинг допомагає бізнесам стати кращими, ефективнішими та досягати своїх цілей.

Схожі матеріали

Слідкуйте за новинами нашого блогу, підписавшись сьогодні

Підписавшись на отримання електронних листів від White Sales, ви погоджуєтеся з нашою Політикою конфіденційності. Ми відповідально ставимося до вашої інформації. Ви можете скасувати підписку в будь-який час.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.