Conversion
Design
Solution

Мистецтво веб-дизайну: способи підвищення конверсії за допомогою сучасного дизайну

Ми завжди спершу звертаємо увагу на візуальний дизайн сайту. Креативний дизайн миттєво утримує користувачів на вебсайті, навіть підсвідомо.

Автор:
Олександра Васильянц
Мистецтво веб-дизайну: способи підвищення конверсії за допомогою сучасного дизайну
Автори:
Олександра Васильянц

Всі ми схильні спочатку звертати увагу на візуальну складову сайту, хай це відбувається свідомо чи несвідомо. Тож не дивно, що креативний дизайн миттєво змушує користувачів затриматися на тому чи іншому вебсайті. Оскільки ваші потенційні клієнти зосереджені саме на дизайні, важливо приділяти увагу різноманітним візуальним елементам. Іншими словами, онлайн-проєкт є вашою головною візитівкою. До того ж дослідження неодноразово показували, що відвідувачі одразу оцінюють вашу компанію лише на основі візуального вмісту. Якщо ваш вебсайт не має чіткої структури, більша частина вашої цільової аудиторії просто відмовиться взаємодіяти з ним.

Згідно зі Стенфордським онлайн-дослідженням, 75% користувачів приймають рішення щодо того, чи варто довіряти компанії на основі візуального вигляду їхнього вебсайту. До того ж 38% користувачів покинуть ваш онлайн-проєкт, якщо його вміст або структура будуть непривабливими. Отже, непродуманий дизайн не тільки шкодить процесу створенню довіри навколо вашого бізнесу. Він також відштовхує третину ваших відвідувачів, а також потенційних покупців. Саме тому наш сьогоднішній пост присвячується тому, які способи підвищення конверсії в рамках сучасного дизайну ви можете використати, аби залучити якомога більше нових клієнтів.

Способи підвищення конверсії: 5 методів, на які варто звернути увагу

Кольори – це не лише естетика

Кольори впливають на те, як люди сприймають бренд. Відповідно до результатів цього дослідження, кольори можуть викликати та посилювати емоції. Крім того, більшість людей ідентифікують різні відтінки з різними подіями в їхньому житті. Вибір кольорів здатне зберегти назву вашої компанії в пам’яті клієнтів. Уявіть собі когось, хто щасливо ріс у будинку із зеленими стелями, чиє улюблене кафе має зелені сидіння, і хто перемагав у кожному футбольному матчі в зеленій футболці. Завдяки цим історіям ця людина сприйматиме зелений колір із радістю та згадуватиме про свої досягнення.

Джерело: https://neilpatel.com/blog/choose-best-color-conversion/

  1. Узгодженість кольорів допомагає створити характерний імідж бренду та підвищити його впізнаваність. Виберіть і дотримуйтеся єдиної колірної палітри для вашого сайту та маркетингових матеріалів, щоб підвищити довіру клієнтів і оптимізувати коєфіцієнт конверсії.
  2. Використання контрастних кольорів для кнопок із закликом до дії, наприклад яскраво червоного або зеленого, може допомогти вам виділитися та привернути увагу споживача. У результаті ви підвищите шанси на конверсію.
  3. Вивчення психології кольору та того, як різні кольори можуть викликати різноманітні емоції, має вирішальне значення для прийняття рішень. Дослідіть асоціації та почуття, які викликають різні кольори. Після цього виберіть кольори, які відповідають ідентичності вашого бренду та цілям компанії.
  4. До того ж варто зазначити, що ви можете обирати кольору відповідно до вашої цільової аудиторії та контексту, тому важливо перевірити та оцінити ефект від вибору різних кольорів. Щоб знайти найкращі способи підвищення коефіцієнта конверсії, використовуйте A/B-тестування. Так ви можете зрозуміти, які кольори є впливають на користувачів якнайкраща, і зробити вибір на основі цих даних.

Обов’язково створіть адаптивний дизайн вебсайту

Чи намагалися ви коли-небудь використовувати свій телефон для перегляду вебсайтів і стикалися з дрібним текстом і незграбною навігацією? Очевидно, що працювати з такими онлайн проєктами майже неможливо. Оскільки все більше людей використовують мобільні пристрої для доступу до Інтернету, для компаній стає дедалі важливішим адаптувати свої вебсайти для мобільних пристроїв. Адаптивний сайт не тільки покращує взаємодію з користувачем, але й має суттєвий вплив дизайну на конверсію.

  1. Покращений досвід користувача. Відвідувачі можуть без усіляких зусиль досліджувати ваш контент та взаємодіяти з ним. Це призведе до більш приємного та корисного досвіду користувача. Таким чином, клієнти будуть готові виконувати бажані вами дії, такі як здійснення покупки або заповнення форми.
  2. Більше залучення.  Оскільки відвідувачі хочуть взаємодіяти з вашим сайтом, перебуваючи будь-де, то їх стовідсотково цікавить зручність для мобільних пристроїв. Це може призвести до більшого періоду часу, який вони проводять на сайті, і більшого рівня конверсії.
  3. Покращення позицій в пошукових системах. Завжди майте на увазі, що такі пошукові системи, як Google, роблять акцент на мобільній оптимізації. Іншими словами, наявність адаптивного сайту може допомогти вам отримати вищий рейтинг у пошукових результатах. Це покращить вашу видимість і залучить більше потенційних клієнтів.
  4. Збільшення коефіцієнту конверсії. Покращуючи взаємодію з користувачем і підвищуючи залучення, оптимізація для мобільних пристроїв також може призвести до зростання коефіцієнтів конверсії.

Чи повинен ваш сайт мати блискавичну швидкість?

Bidnamic провели власне дослідження та виявили, що кожна секунда, коли сайт завантажується швидше, збільшує коефіцієнт конверсії на 17%. У результаті вебсайти, які повільно завантажуються, мають більшу ймовірність залишитися поза бортом, що піддає ризику ваш коефіцієнт конверсії.

Джерело: https://www.bidnamic.com/en-us/resources/how-website-speed-affects-your-conversion-rates

  1. Зображення часто звинувачують у млявості вебсайтів. Один із найпростіших способів підвищити ефективність сторінки та результати SEO - компресувати фотографії. Ви зможете підвищити продуктивність своєї сторінки, якщо забажаєте трохи поступитися якістю зображення. Метою має бути така компресія фото, яка ніяким чином не зашкодить якості чи взаємодії з користувачем.
  2. HTTP-запити виникають, коли веббраузери надсилають «запити» на отримання додаткової інформації на сервері вебсайту. Припустімо, що користувач натрапив на ту чи іншу вебсторінку. Сервер отримує запит від браузера і відповідає файлом, що містить інформацію, необхідну користувачеві для відкриття сторінки. (Цей файл може містити текст, фотографії, відео тощо.) Користувач не може прочитати вміст файлу, доки запит не буде виконано. Однак, якщо файл містить не всю інформацію, необхідну користувачеві для перегляду вебсайту, браузер видасть інший запит. Чим більше запитів ви робите, тим повільніше завантажуватиметься ваша сторінка. Щоб отримати доступ до сторінки повністю, глядачеві доведеться чекати довше. Щоб підвищити продуктивність вебсайту, спробуйте обмежити HTTP-запити або зробити їхнє завантаження швидшим.
  3. Мінімізація JavaScript, CSS і HTML може допомогти вашому сайту завантажуватися швидше. Почніть з усунення розривів рядків, пробілів та інших непотрібних компонентів коду, які не впливають на взаємодію з користувачем.
  4. Кешування браузера - це тимчасове зберігання даних вебсторінки браузером користувача. У результаті, коли користувач буде повертатися на сайт, він завантажуватиметься швидше. Коли відвідувач вперше відвідує вашу сторінку, його браузер зберігатиме різні елементи (наприклад, фотографії або файли CSS). Таким чином, коли користувач повертається, браузеру не потрібно надсилати безліч запитів. Пам’ятайте, що це покращує досвід користувачів, які знову вирішили відвідати ваш онлайн проєкт. Однак це не вплине на людей, які відвідують ваш сайт уперше.

До речі, ви завжди можете завантажити адаптивні шаблони веб-сайтів, які не змусять вас тестувати дизайн на кількох пристроях.

Ефективно використовуйте копірайтинг, щоб залучити більше користувачів

Здатність створювати тексти, які зацікавлять читача та будуть спонукати його до дії, відома як копірайтинг. Його можна використовувати для реклами продукту чи послуги, підвищення продажів і покращення результатів пошукових систем. Першим кроком у реалізації будь-якої з вищезазначених цілей, є розуміння аудиторії, з якою ви збираєтеся працювати. Тоді ви отримаєте шанс розробити успішний план копірайтингу. Досягти цього можна за допомогою опитувань і досліджень споживачів.

  1. Модель AIDA (Увага, Інтерес, Бажання та Дія) є корисною технікою для написання захопливих текстів. ЇЇ зазвичай використовують маркетологи, але вона також може бути корисна для будь-кого, хто створює контент.
  2. Тон є важливим аспектом переконливого копірайтингу. Автор встановлює цей тон за допомогою вибору слів, синтаксису та загального відчуття тексту.
  3. Створення CTA має вирішальне значення для підвищення рівня конверсії та продажів. Це допомагає у перетворенні відвідувачів на потенційних клієнтів, потенційних клієнтів - на клієнтів, а клієнтів - на постійних клієнтів. Крім того, це створює цінність для вашого бренду, розширюючи список контактів для розсилки та покращуючи взаємодію з вашим вмістом.
  4. Ваша основна мета - переконати людей діяти. Це означає, що ваш матеріал має бути простим і легким для розуміння. Він також має бути чітким і потужним, але не надмірно складним. Дуже важливо, щоб ваш вміст був захопливим, оскільки він допомагає в продажу продукту чи послуги. Таким чином, ви зможете привернути увагу цільової аудиторії та спонукати її до активних дій.
  5. Ви можете стати переконливим копірайтером, використовуючи різноманітні стратегії, які залучають як раціональну, так і емоційну частини мозку вашої аудиторії. Наприклад, ви можете використовувати logos (логіка та міркування) та ethos (етика та довіра).

Як дизайн впливає на конверсію: важливість CTA

Простими словами, успішний CTA (заклик до дії) - це ще один прояв того, як проявляється вплив дизайну на конверсію. Ви беззаперечно хочете, щоб якомога більше людей прийняли пропозицію виконати ту чи іншу дію на вашому сайті. Однак майте на увазі, що типова конверсія для функції заклику до дії в усіх секторах становить лише 4,23%. Якісний заклик до дії є простим та викликає інтерес. Він виконує ваші обіцянки, не витрачаючи навіть зайвої секунди часу ваших клієнтів. Наприклад, якщо ви запрошуєте людей натиснути на кнопку та “завантажити вашу нову електронну книгу”, посилання має направити їх на сторінку електронної книги та нікуди більше.

Заклики до дії мають бути лаконічними. Не використовуйте занадто багато слів. Користувачі повинні відразу зрозуміти, чого ви очікуєте від них. 

Це одна з найважливіших речей, але відносно мало людей беруть цей аспект до уваги. Ви не можете розмістити кнопку заклику до дії, де завгодно. Розташування кнопки визначається складністю сторінки. Якщо сторінка невелика і містить мало тексту чи інформації, розмістіть кнопку зверху. Для більших сторінок CTA можна розмістити дещо нижче. Однак це не незмінний принцип.

Висновки

Пам’ятайте, що ефективний та сучасний веб-дизайн - це постійне прагнення забезпечити неперевершену взаємодію з користувачем. Ви можете гарантувати, що ваш вебсайт залишиться цінним активом для вашої організації та буде продовжувати сприяти конверсіям, звертаючи увагу на відгуки користувачів, ринкову динаміку та нові технології. Якщо ви будете працювати з психологію кольору, адаптивним дизайном, кнопками із закликом до дії, ефективним копірайтингом і швидкою швидкістю завантаження сайту, на вас чекатиме та сама конверсія сайту, про яку ви завжди мріяли. Дякуємо за прочитання!

Схожі матеріали

Слідкуйте за новинами нашого блогу, підписавшись сьогодні

Підписавшись на отримання електронних листів від White Sales, ви погоджуєтеся з нашою Політикою конфіденційності. Ми відповідально ставимося до вашої інформації. Ви можете скасувати підписку в будь-який час.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.