Мистецтво веб-дизайну: способи підвищення конверсії за допомогою сучасного дизайну
Ми завжди спершу звертаємо увагу на візуальний дизайн сайту. Креативний дизайн миттєво утримує користувачів на вебсайті, навіть підсвідомо.
Ми завжди спершу звертаємо увагу на візуальний дизайн сайту. Креативний дизайн миттєво утримує користувачів на вебсайті, навіть підсвідомо.
Всі ми схильні спочатку звертати увагу на візуальну складову сайту, хай це відбувається свідомо чи несвідомо. Тож не дивно, що креативний дизайн миттєво змушує користувачів затриматися на тому чи іншому вебсайті. Оскільки ваші потенційні клієнти зосереджені саме на дизайні, важливо приділяти увагу різноманітним візуальним елементам. Іншими словами, онлайн-проєкт є вашою головною візитівкою. До того ж дослідження неодноразово показували, що відвідувачі одразу оцінюють вашу компанію лише на основі візуального вмісту. Якщо ваш вебсайт не має чіткої структури, більша частина вашої цільової аудиторії просто відмовиться взаємодіяти з ним.
Згідно зі Стенфордським онлайн-дослідженням, 75% користувачів приймають рішення щодо того, чи варто довіряти компанії на основі візуального вигляду їхнього вебсайту. До того ж 38% користувачів покинуть ваш онлайн-проєкт, якщо його вміст або структура будуть непривабливими. Отже, непродуманий дизайн не тільки шкодить процесу створенню довіри навколо вашого бізнесу. Він також відштовхує третину ваших відвідувачів, а також потенційних покупців. Саме тому наш сьогоднішній пост присвячується тому, які способи підвищення конверсії в рамках сучасного дизайну ви можете використати, аби залучити якомога більше нових клієнтів.
Кольори впливають на те, як люди сприймають бренд. Відповідно до результатів цього дослідження, кольори можуть викликати та посилювати емоції. Крім того, більшість людей ідентифікують різні відтінки з різними подіями в їхньому житті. Вибір кольорів здатне зберегти назву вашої компанії в пам’яті клієнтів. Уявіть собі когось, хто щасливо ріс у будинку із зеленими стелями, чиє улюблене кафе має зелені сидіння, і хто перемагав у кожному футбольному матчі в зеленій футболці. Завдяки цим історіям ця людина сприйматиме зелений колір із радістю та згадуватиме про свої досягнення.
Джерело: https://neilpatel.com/blog/choose-best-color-conversion/
Чи намагалися ви коли-небудь використовувати свій телефон для перегляду вебсайтів і стикалися з дрібним текстом і незграбною навігацією? Очевидно, що працювати з такими онлайн проєктами майже неможливо. Оскільки все більше людей використовують мобільні пристрої для доступу до Інтернету, для компаній стає дедалі важливішим адаптувати свої вебсайти для мобільних пристроїв. Адаптивний сайт не тільки покращує взаємодію з користувачем, але й має суттєвий вплив дизайну на конверсію.
Bidnamic провели власне дослідження та виявили, що кожна секунда, коли сайт завантажується швидше, збільшує коефіцієнт конверсії на 17%. У результаті вебсайти, які повільно завантажуються, мають більшу ймовірність залишитися поза бортом, що піддає ризику ваш коефіцієнт конверсії.
Джерело: https://www.bidnamic.com/en-us/resources/how-website-speed-affects-your-conversion-rates
До речі, ви завжди можете завантажити адаптивні шаблони веб-сайтів, які не змусять вас тестувати дизайн на кількох пристроях.
Здатність створювати тексти, які зацікавлять читача та будуть спонукати його до дії, відома як копірайтинг. Його можна використовувати для реклами продукту чи послуги, підвищення продажів і покращення результатів пошукових систем. Першим кроком у реалізації будь-якої з вищезазначених цілей, є розуміння аудиторії, з якою ви збираєтеся працювати. Тоді ви отримаєте шанс розробити успішний план копірайтингу. Досягти цього можна за допомогою опитувань і досліджень споживачів.
Простими словами, успішний CTA (заклик до дії) - це ще один прояв того, як проявляється вплив дизайну на конверсію. Ви беззаперечно хочете, щоб якомога більше людей прийняли пропозицію виконати ту чи іншу дію на вашому сайті. Однак майте на увазі, що типова конверсія для функції заклику до дії в усіх секторах становить лише 4,23%. Якісний заклик до дії є простим та викликає інтерес. Він виконує ваші обіцянки, не витрачаючи навіть зайвої секунди часу ваших клієнтів. Наприклад, якщо ви запрошуєте людей натиснути на кнопку та “завантажити вашу нову електронну книгу”, посилання має направити їх на сторінку електронної книги та нікуди більше.
Заклики до дії мають бути лаконічними. Не використовуйте занадто багато слів. Користувачі повинні відразу зрозуміти, чого ви очікуєте від них.
Це одна з найважливіших речей, але відносно мало людей беруть цей аспект до уваги. Ви не можете розмістити кнопку заклику до дії, де завгодно. Розташування кнопки визначається складністю сторінки. Якщо сторінка невелика і містить мало тексту чи інформації, розмістіть кнопку зверху. Для більших сторінок CTA можна розмістити дещо нижче. Однак це не незмінний принцип.
Пам’ятайте, що ефективний та сучасний веб-дизайн - це постійне прагнення забезпечити неперевершену взаємодію з користувачем. Ви можете гарантувати, що ваш вебсайт залишиться цінним активом для вашої організації та буде продовжувати сприяти конверсіям, звертаючи увагу на відгуки користувачів, ринкову динаміку та нові технології. Якщо ви будете працювати з психологію кольору, адаптивним дизайном, кнопками із закликом до дії, ефективним копірайтингом і швидкою швидкістю завантаження сайту, на вас чекатиме та сама конверсія сайту, про яку ви завжди мріяли. Дякуємо за прочитання!