Скіли непрокачаного продавця: чому правильна комунікація вирішує все
В даній статі ми вирішили в жартівливій формі порівняти "прокачаного" та не прокачаного" продавця згідно навичок комунікації та роботи.
В даній статі ми вирішили в жартівливій формі порівняти "прокачаного" та не прокачаного" продавця згідно навичок комунікації та роботи.
В даній статі ми вирішили в жартівливій формі порівняти "прокачаного" та "не прокачаного" продавця згідно навичок комунікації та роботи. Що таке навички (або англомовне слово - скіли)?
Навичка – це набутий алгоритм підсвідомого виконання шаблонної дії на зовнішній подразник, що повторюється. Наприклад, мова, гра у футбол, водіння машини тощо.
Оскільки більшість часу людина перебуває у підсвідомості, її дії базуються на навичках та рефлексах. У White Sales, ми пропонуємо розвивати у команди відділу продажів навички роботи за стандартами до автоматизму, тим самим уникаючи дій, що негативно впливають на продаж.
Ось їх перелік:
1) Навичка: робота в CRM
Непрокачаний продавець саботує роботу в CRM: "Навіщо заповнювати поля угоди? Я все тримаю в голові. А мій менеджер нехай сам мене питає, як йдуть справи."
Прокачаний продавець фіксує всі угоди в CRM і завдяки цим інструментам завжди розуміє, як комунікувати з клієнтом та на якому етапі перебуває кожна угода.
2) Навичка: наступна дія
Непрокачаний продавець: "Навіщо планувати наступну дію в комунікації, якщо клієнт не купує тут і зараз? Достатньо просто дати йому час дозріти."
Прокачаний продавець завжди планує наступну дію, незалежно від сценарію:
3) Брифування клієнтів перед пропозицією
4) Опрацювання заперечень
5) Паузи в розмові
Усі навички – це по суті звички, які формуються з часом і постійною роботою над собою. Ми радимо менеджменту впроваджувати менторство в процес продажу. Це особлива роль у команді, яка відстежує прогрес роботи, проводить тренування та відпрацювання навичок, а також підтримує команду "в тонусі". Якщо у вас виникли питання, звертайтеся за консультацією, і ми допоможемо прокачати навички вашої команди.