19.04.2016
За що хапатись? Як не загубитись в трендах маркетингу?

Щодня на нашу голову та поштову скриньку навалюється безліч пропозицій, які обіцяють подвоїти наші продажі. Останнім часом з’явились нові рекламні канали, професії. Відстежити всі інновації та проаналізувати їх ефективність – практично неможливо. Набрати собі в штат чи на аутсорсинг – все досить ризиковано. А проаналізувати їх ефективність – взагалі лякає…
Тому виникає необхідність навчитись жити в в цьому бурхливому потоці, виокремити загальну стратегію та модель використання “новинок”.
Саме з цією метою 1 березня зустрічаємось на майстер-класі Наді Перевізник
“Як не загубитися в трендах маркетингу?”
Надя Перевізник – співвласниця закладу PR Bar. Drink&Networking (Київ).
У професійній сфері з 2006 року – піар- і маркетинг спеціаліст, практикуючий лектор, громадська діячка. До власного бізнесу працювала з такими відомими компаніями, як рекламні агенства Havas Ukraine і Fedoriv, Сім’я ресторанів Діми Борисова, міжнародна конференція TEDxKyiv.
План заходу:
- Вашому бізнесу потрібен: маркетинг, брендинг, реклама, піар, діджитал, мобайл… За що і як хапатися? Важливість ієрархії стратегій у бізнесі;
- Якими будуть канали продажів на борту міжорбітальних шатлів Елона Маска? Або чому класика маркетингу працює й буде працювати;
- Свята святих – або поганий той продукт чи послуга, що не прагнуть стати Брендом.
Наш ідеальний слухач:
- власник бізнесу та підприємець;
- директор із розвитку та маркетингу;
- управлінець;
- ТОП-менеджер.
Подія безкоштовна, ви оплачуєте лише свої замовлення (напої).
Формат: майстер-клас
Початок: 19:00
Місце зустрічі: PR-BAR – вул. Петра Сагайдачного, 6
Попередня реєстрація обов’язкова!
Зворотній звя’зок:
Ольга Сікур
Head of Projects
+380 (67) 326 25 25
olga.sikur@wss.org.ua
693
РЕЄСТРАЦІЮ ЗАВЕРШЕНО!
19:00
PR-BAR – вул. Петра Сагайдачного, 6