Zoho Desk
Zoho Desk - це комплексне програмне рішення, яке допомагає оптимізувати та покращити роботу вашої служби підтримки або сервісу.
Zoho Desk - це комплексне програмне рішення, яке допомагає оптимізувати та покращити роботу вашої служби підтримки або сервісу.
Zoho Desk - це комплексне програмне рішення, яке допомагає оптимізувати та покращити роботу вашої служби підтримки або сервісу.
КонсультаціяРеферальний лінкZoho Desk - це комплексне програмне рішення, яке допомагає оптимізувати та покращити роботу вашої служби підтримки або сервісу. Desk надає централізовану платформу для управління заявками та взаємодії з клієнтами, забезпечуючи ефективне та якісне вирішення запитів клієнтів.
Управління заявками.
В системі можна відстежувати та пріоритезувати заявки, призначати їх відповідним агентам та забезпечувати своєчасне їх вирішення.
Багатоканальна підтримка: Завдяки Zoho Desk можна підтримувати комунікацію через кілька каналів, включаючи електронну пошту, телефон, онлайн-чат, соціальні медіа та самообслуговування.
База знань.
Zoho Desk надає можливість створювати та публікувати матеріали. Це дозволяє клієнтам самостійно знаходити відповіді на поширені питання.
Автоматизація та управління SLA.
Zoho Desk автоматизує повторювані завдання та робочі процеси, що дозволяє команді більше часу приділяти комунікації з клієнтами.
Звітність та аналітика.
Zoho Desk надає широкі можливості звітності та аналітики, які надають інформацію про ключові показники, такі як обсяг заявок, час відповіді, задоволеність клієнтів та продуктивність команди.
Інтеграція та настроювання.
Zoho Desk безперебійно інтегрується з іншими програмами Zoho та сторонніми інструментами.
Зв'яжіться з нами, щоб дізнатися більше про реферальну програму нашого партнера і про те, як ми можемо запропонувати вам найкращі умови.