Корисний гайд по створенню бізнес-процесу продажу
Ця стаття розкриває питання: як побудувати алгоритми процесу продажів? Що таке конвеєр? Чи кожен бізнес може використовувати цю методологію?
Ця стаття розкриває питання: як побудувати алгоритми процесу продажів? Що таке конвеєр? Чи кожен бізнес може використовувати цю методологію?
Генрі Форд був першим, хто впровадив розділення процесів у автовиробництві, що призвело до створення конвеєра. Його підхід дозволив значно підвищити ефективність, знизити витрати та скоротити час виготовлення продукції. Форд розділив виробничий процес на окремі, послідовні етапи, кожен з яких виконувався окремим працівником або машиною, що спеціалізувались на одній задачі. Це дозволило стандартизувати роботу та зробити її більш передбачуваною і ефективною.
У White Sales ми надихнулися ідеєю Генрі Форда і адаптували її до процесу продажів. Продажі – це процес, що складається з етапів, які необхідно пройти від моменту отримання запиту клієнта до моменту продажу, оплати або підписання угоди. Ми називаємо цей процес «конвеєром».
Чому саме так? Бо угода умовно рухається як на виробництві: ти не можеш пропустити один крок, не зробивши попередній. Це забезпечує систематичний та послідовний підхід до кожної угоди, допомагає уникнути помилок і підвищує ймовірність успішного завершення продажу.
Перш за все, потрібно проаналізувати, як наразі ваші продавці опрацьовують запити клієнтів (або мовою продажів «ліди»). Візьмемо як приклад 2 типи компанії:
1) яка продає персоналізований сервіс - маркетингову digital-агенцію, що створює сайти, просуває SEO та налаштовує рекламні кампанії в Google.
2) яка продає готовий продукт - забудовник нерухомості.
На основі процесу можна виділити чотири основних етапи:
На основі процесу можна виділити чотири основних етапи:
Порада: Чим менше етапів – тим краще. Не плануйте одразу 10-15 варіантів просування угоди по конвеєру. Збільшити кількість етапів завжди можна, але важливо не сплутати дію чек-листа та етап.
Для створення ефективного конвеєра, використовуйте наведені шаблони та адаптуйте їх під ваші специфічні потреби. А якщо хочете, щоб ми допомогли вам створити конвеєр продажів – звертайтесь!
Отже, конвеєр продажів допомагає структуризувати процес продажу, при цьому робить його більш прозорим та керованим. Використовуйте цей гайд, щоб систематизувати ваші продажі та підвищити їх ефективність.