• Голакратія

  • Система

  • Люди

  • Машини

Профіль учасника

  • 01

    Підприємець

    Власник малого і середнього бізнесу

  • 02

    Директор з продажів

    Директор з розвитку

  • 03

    Директор компанії

    Власник

Інструменти, які допоможуть компанії вибудувати чітку базу продажів, а потім нашаровувати на неї свої цінності, щоб перейти на зелений рівень організації, і далі рухатися в бірюзу:

  • що вийде, якщо відмовитися від жорсткої ієрархії і створити систему, в якій у кожного співробітника своя роль і зона відповідальності;
  • як при цьому мотивувати і які інструменти контролю залишаться керівнику;
  • навіщо прописувати правила, як побудувати алгоритм продажів і що потім робити на кожному етапі;
  • як вибрати і запустити CRM-систему і як працювати зі зверненнями клієнтів.

Програма

  • 1. Холакратія

    • Холакратія Брайана Дж. Робертсона. Теорія, практика і результати.
    • Рабство. Чому компанії використовують менеджмент родом із Стародавнього Єгипту. Ієрархія, почасовка, штрафи, ставки, тренінги, корпоративи.
    • Еволюція. Стадії розвитку організацій - навіщо і як розвивати команду в своїй компанії.
    • Підсвідомість. Чому система і культура важливіше знань і досвіду?

    2. Система

    • Соціальний контракт. Конституція, заповіді, правила, стандарти ... здатні замінити керівника.
    • Конвеєр. Алгоритм побудови продажів в системі Канбан - шлях клієнта через всю компанію (в компанії продають все).
    • Sales Book. Що і як робити при будь-якому рутинній дії: етапи, чек-листи і скрипти. Поділ складного процесу на прості дії.
  • 3. Люди

    • Структура. Чим замінити ієрархію, які потрібні ролі і як розділити відповідальність?
    • Мотивація. Конкретні цілі (без планів), справедлива оплата (без ставки) і прозорий менеджмент (без обману).
    • Менторство. Контроль системи, виправлення багів системи і розвиток індивідуальних навичок команди.

    4. Машины

    • CRM. Вибір і впровадження CRM. Схеми, технічні завдання та алгоритм запуску.
    • Комунікація. Всі нові звернення (телефон, месенджери, email, форми) потрапляють на Конвеєр (в CRM), всі наступні - прикріплюються до угод (в CRM).
    • Рутина. Як звільнити час і мозок команди від рутини і автоматизувати всі операційні процеси: виявлення потреби, пропозиції, листування, рахунки.

Спікер програми

Власник агентства продажів "White Sales": Консалтинг + Рекрутинг + Школа. Власник брокерської компанії "Creators City": Житлові новобудови Києва та Кіпру. «Треба зробити так, щоб в компанії ніхто не думав. Всі рутинні дії повинні бути в навичках.»

У нас навчались представники компаній:

Випускники White Sales School

Зареєструватися

Зареєструватися

Реєструючись ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти та політики конфіденційності