Кейс White Sales. Побудова системи продажів у Kooperativ

СИТУАЦІЯ:
Kooperativ — це зовсім молодий, відкритий у 2019 році, робочий простір і творча майстерня у центрі Києва. Команда White Sales стала першими резидентами Kooperativ, а разом з тим і допомогла побудувати їм систему продажів.
На момент звернення у компанії, скажімо, був mvp-варіант продажів. Прототипом CRM був Excel, в якому команда фіксувала деталі своєї комунікації з клієнтами. Комунікації, в свою чергу, могли бути двох типів: вхідний дзвінок / лист / повідомлення, які завершувались запрошенням на екскурсію (без уточнення дати та часу); і екскурсії, які проводились для всіх, хто завітає в Kooperativ (без прив’язки до попередньої віддаленої комунікації або її відсутності). Відповідно, клієнт міг бути декілька разів зафіксований в таблиці, через що її використання ускладнювалось. У зв’язку із тимчасову відсутність відповідального за продажі, комунікації з клієнтами здійснювали майже всі в команді. Звітність створювалась власноруч керівником, який приймав особисту участь у реалізації кожного продажу і формував щотижневу аналітику для власника.
ЗАВДАННЯ
Перед нами стояло завдання побудувати систему продажів з єдиними правилами роботи і відповідальності, автоматизованою аналітикою процесу та результатів в режимі реального часу, а також — знайти продавця.
РІШЕННЯ
У відповідь на запит клієнта, ми побудували конвеєр продажів. Також створили єдиний sales-алгоритм, в межах якого передбачили використання CRM-системи Pipedrive та мобільної sip-телефонії від iStat24 & Lifecell. Крім цього, ми розробили і запропонували стандарт контролю процесу та результатів продажів, який передбачає регулярну звітність і розвиток навичок продажів команди.
Ми знайшли продавця для Kooperativ і протягом 2 місяців провели для нього навчання із ментором.
РЕЗУЛЬТАТ
Як результат, у Kooperativ з’явилась злагоджена система продажів, з єдиним відповідальним і алгоритмами контролю.