19.04.2016

За що хапатись? Як не загубитись в трендах маркетингу?

РЕЄСТРАЦІЮ ЗАВЕРШЕНО!
19:00
PR-BAR – вул. Петра Сагайдачного, 6

Щодня на нашу голову та поштову скриньку навалюється безліч пропозицій, які обіцяють подвоїти наші продажі. Останнім часом з’явились нові рекламні канали, професії. Відстежити всі інновації та проаналізувати їх ефективність — практично неможливо. Набрати собі в штат чи на аутсорсинг — все досить ризиковано. А проаналізувати їх ефективність — взагалі лякає…
Тому виникає необхідність навчитись жити в в цьому бурхливому потоці, виокремити загальну стратегію та модель використання “новинок”.
Саме з цією метою 1 березня зустрічаємось на майстер-класі Наді Перевізник
«Як не загубитися в трендах маркетингу?»
Надя Перевізник – співвласниця закладу PR Bar. Drink&Networking (Київ).
У професійній сфері з 2006 року – піар- і маркетинг спеціаліст, практикуючий лектор, громадська діячка. До власного бізнесу працювала з такими відомими компаніями, як рекламні агенства Havas Ukraine і Fedoriv, Сім’я ресторанів Діми Борисова, міжнародна конференція TEDxKyiv.
План заходу:
  • Вашому бізнесу потрібен: маркетинг, брендинг, реклама, піар, діджитал, мобайл… За що і як хапатися? Важливість ієрархії стратегій у бізнесі;
  • Якими будуть канали продажів на борту міжорбітальних шатлів Елона Маска? Або чому класика маркетингу працює й буде працювати;
  • Свята святих – або поганий той продукт чи послуга, що не прагнуть стати Брендом.
Наш ідеальний слухач:
  • власник бізнесу та підприємець;
  • директор із розвитку та маркетингу;
  • управлінець;
  • ТОП-менеджер.
Подія безкоштовна, ви оплачуєте лише свої замовлення (напої).
Формат: майстер-клас
Початок: 19:00
Місце зустрічі: PR-BAR – вул. Петра Сагайдачного, 6
Попередня реєстрація обов’язкова!
Uo__Garbejk
Зворотній звя’зок:

Ольга Сікур
Head of Projects
+380 (67) 326 25 25
olga.sikur@wss.org.ua

362

оставьте заявку на поиск специалиста